De kuikentjes

australorp kuikentjes
Donderdag avond naar Lekeberg of eigenlijk Fjugersta, net onder Örebro. Ik heb het adres op mijn Iphone maar heb het moeilijk om de gps etc. aan de gang te krijgen. We vinden het wel met de app en een keer vragen. Er is nog een andere koper, mij zijn er 10 beloofd en dat noem ik nog eens duidelijk. Er zijn er 20 dus het gaat precies goed. Ze zijn wisselend van leeftijd. Het is enig maar ook eng. Gaan ze het allemaal overleven. Onderweg terug maakt onze oude 850 plotseling een ratelend geluid. Ik denk gelijk aan een lekke band, alle banden-problemen hebben mij getraumatiseerd. Het is weer de plaat die onder het motorblok is geschroefd, deze hangt los. Hans krijgt hem er helemaal af en we rijden verder. De kuikentjes hebben het overleefd en ook de dagen daarna gaat het prima. Het kippenhok met ren heeft nu prio 1 gekregen. Het moet goed dicht zijn er loopt hier minstens een vos zijn sporen uit te zetten. Misschien heeft hij onze plannen al door. Wel eng hier al die dieren!
renachterkant

Over marja wagemans

Een hollandse dame die geniet van haar leven in Zweden. En holländsk tjej som upplever stor nöje med sitt liv i Sverige.
Dit bericht werd geplaatst in Blogg-nl en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.